Półka kocura biznesu – zestawienie wartościowych książek (1z90)

Półka kocura biznesu – zestawienie wartościowych książek (1z90)

Jeśli chcesz zostać ekspertem w danej dziedzinie nie zapomnij o odpowiedniej edukacji i motywacji, która będzie Ci niezbędna do dalszego rozwoju. Pamiętaj o jednej bardzo ważnej rzeczy: Jeśli nie czytasz – nie rozwijasz się. Nikt z nas nie wie wszystkiego, nie zgłębił danego tematu w 100%. Dlatego warto zastanowić się przez chwilę nad wyborem odpowiedniego tytułu i znaleźć przynajmniej 30 minut dziennie na czytanie. Nie dość, że poszerzysz swoją wiedzę, to w dodatku poprawisz swoją pamięć i koncentrację, a co najważniejsze z czasem zbudujesz poczucie własnej wartości!

Spośród setek przeczytanych książek i poradników w pamięci pozostało mi kilka wybitnych według mnie pozycji, którymi chciałbym się z Tobą podzielić. Są to tytuły, które wielu moich partnerów biznesowych dopisało do swojej listy tych najważniejszych, co tylko potwierdza mi jaką moc one posiadają. Sam często wracam do ich wybranych fragmentów w zależności od tego, co w danym momencie potrzebuję. Wybrałem więc po kilka tytułów z najważniejszych dla mnie kategorii. Są to kolejno: sprzedaż, motywacja, samorozwój oraz edukacja finansowa.

SPRZEDAŻ:

Sprzedaż - najlepsze książki

„Psy Sprzedaży. Nie Musisz być Agresywny, żeby Odnosić Sukcesy w Sprzedaży” – Blair Singer
Książka obala mit, że aby odnosić sukcesy w sprzedaży, musisz być agresywny. Dzięki temu tytułowi nauczysz się przezwyciężać wszelkie obawy związane z procesem sprzedaży oraz dowiesz się w jaki sposób sprzedawać nie tylko swoje produkty, ale także samego siebie.

„Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka” – Robert B. Cialdini
Jeśli pragniesz nabyć umiejętność wpływania na czyjeś decyzje, na zmiany w sposobie postępowania – ta książka jest właśnie dla Ciebie. Nauczy Cie od podstaw wywierania wpływu, a w dodatku zapozna z technikami obrony przed nim. Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący, dlatego też warto sprawdzić pozostałe jego pozycje.

 „Ukryta perswazja” – Kevin Hogan, James Speakman
Dzięki tej pozycji zaczniesz władać językiem perswazji, nauczysz się jak od pierwszej chwili spotkania wpływać na rozmówcę i jak kierować jego emocjami oraz myślami, by zaczął podzielać Twoją wizję. Odpowiednio wykorzystując techniki przedstawione w tej książce bardzo szybko zrozumiesz dlaczego znalazła się ona w tym zestawieniu.

„Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego” – Robert B. Cialdini
Zaproponowane przez Roberta Cialdiniego reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę.

MOTYWACJA

Motywacja

„Sekret” – Rhonda Byrne
Dzięki temu tytułowi odkryjesz jak ogromną moc ma Twoja podświadomość, a także poznasz niesamowite oddziaływanie prawa przyciągania. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak przyciągać do siebie pozytywnych ludzi i zdarzenia, koniecznie musisz ją przeczytać! Niemożliwe stanie się możliwe 🙂

„Jak przestać się martwić i zacząć żyć” – Dale Carnegie
Jedna z książek, do których lubię często wracać. Autor uważa, że zamartwianie, to nałóg, z którego można się wyleczyć. Książka gwarantuje spokój ducha, a także odpowiednią motywację do działania.

„Miliarderzy” – Charles-Albert Poissant
Chciałbyś dowiedzieć się, jak zacząć swój biznes nie mając żadnego wkładu własnego, ani wysokiego wykształcenia? W takim razie to idealna pozycja dla Ciebie. Autor uważa, iż powodzenie, to nie kwestia przypadku, lecz konsekwentnego przestrzegania pewnych reguł. W swojej książce opisuje wybitne osoby, które ten sukces w ten sposób odniosły.

SAMOROZWÓJ

Samorozwój

„Poradnik lidera. Jak działać, gdy znajdziemy się na szczycie” – Zig Ziglar
Bycie liderem jest rzeczą trudną i niezwykle odpowiedzialną. Ziglar uczy jakie cechy powinieneś w sobie rozwijać, jak zdobywać zaufanie i szacunek, a także w połączeniu zabawnych anegdot i ilustracji tłumaczy, czego trzeba by być liderem doskonałym.

„ABC. Jak zbudować zespół, który zwycięża” – Blair Singer
Jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach w biznesie? Ta książka to świetna odpowiedź, a stosując metody z niej będziesz trzymał się określonych standardów zachowania i dążył do konkretnych wyników. Dzięki tej książce dowiesz się jak przyciągać do siebie odpowiednich ludzi, zaszczepiać w nich lojalność i poczucie wspólnego celu oraz jak przeciwstawiać się napotykanym na co dzień problemom interpersonalnym.

„Myśl! …i bogać się. Podręcznik człowieka interesu” – Napoleon Hill
Jest to przede wszystkim duża dawka optymizmu, która doda Ci odwagi i sił, ale z pewnością nie pozbawi zdolności do myślenia i działania. Książka przedstawia sprawdzoną i pewną metodę przezwyciężania wszystkich przeszkód. Pokazuje, jak ją stosować, i powoduje, że od razu zaczynasz działać.

„Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi” – Dale Carnegie
Dobrze wiemy, że dobre relacje w biznesie to jeden z głównych elementów na drodze do sukcesu. Dzięki tej pozycji dowiesz się jak swobodnie poruszać się na polu biznesowym. Dawaj dobro, a dobro otrzymasz! – to główne motto poradnika napisanego przez Carnegie.

EDUKACJA FINANSOWA

Edukacja finansowa

„Bogaty ojciec. Biedny ojciec” – Robert Kiyosaki
Robert Kiyosaki podważył dotychczasowe poglądy milionów ludzi na całym świecie i zmienił ich sposób myślenia o pieniądzach. Głównych przesłaniem tej książki jest to żeby nie pracować dla pieniędzy, lecz, żeby pieniądze pracowały dla nas.

„Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie” – T. Harv Eker
Pozycja ta ukazuje jakie znaczenie w zarabianiu pieniędzy odgrywa mentalność i nastawienia samych nas. Sprawa jest bardzo prosta: myśl tak jak myślą ludzie bogaci, a jest duża szansa, że staniesz się jedną z tych osób.

„Fastlane Milionera” – MJ DeMarco
Większość życia zajęło Charliemu Trumperowi przebycie „prostej jak strzelił” drogi od ulicznego straganu z warzywami do wielkiej handlowej korporacji. Były to lata ciężkiego trudu, ostrej walki z konkurencją, lata zwycięstw i triumfów, ale także gorzkich rozczarowań. Jednak książka potwierdza to, że się da i jest według mnie bardzo ciekawą pozycją.

Nie czekaj! Już teraz sięgnij po wyżej wymienione książki, rozwijaj się i sprawuj kontrolę nad relacjami z klientami oraz partnerami biznesowymi.

 

3 Replies to “Półka kocura biznesu – zestawienie wartościowych książek (1z90)”

  1. Czytam więcej niż 30 minut dziennie, ale nie koniecznie książki o takiej tematyce. Ostatnio dobrze mi się czyta biografie 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *