Start w marketingu sieciowym, a brak pieniędzy? (4z90)

Start w marketingu sieciowym, a brak pieniędzy? (4z90)

W swojej przygodzie z marketingiem sieciowym co jakiś czas spotykam osoby zainteresowane zarabianiem w Internecie, ale nie posiadające środków, które umożliwiałyby rozpoczęcie pracy w marketingu sieciowym. Co jakiś czas dostaje również pytania od moich partnerów co zrobić w podobnej sytuacji, gdy nasz potencjalny partner biznesowy nie dysponuje pieniędzmi, które mógłby zainwestować. Doskonale znam to uczucie, ponieważ gdy startowałem w marketingu sieciowym sam borykałem się z podobnym problemem i pożyczałem od mojego przyjaciela niewielką część kwoty, której brakowało mi do startu. Sądzę, że była to jedna z lepszych decyzji, a napisanie tego artykułu wniesie wartość w życie nie tylko ludzi borykających się z tym problemem, ale i liderów, którzy słyszą to od swoich potencjalnych partnerów.

No więc, czy brak pieniędzy to problem? T. Harv w swojej książce „Bogaty albo biedny” odpowiedział bardzo trafnie na te pytanie: – „Brak pieniędzy nigdy, przenigdy nie jest problemem. Brak pieniędzy jest jedynie objawem tego, co się dzieje pod spodem”. Te słowa możemy tłumaczyć w bardzo prosty sposób. Brak pieniędzy jest skutkiem a nie przyczyną, a na świecie istnieje prawo przyciągania. Każdy z nas może przyciągać rzeczy dobre dla nas, naszych bliskich, naszego biznesu oraz rzeczy niekorzystne. Zazwyczaj przyciągamy to o czym myślimy stając się przyczyną. Teraz już rozumiesz? Niestety podświadomość nie da nam żadnej taryfy ulgowej jeśli nie zmienimy swojego myślenia. Oto główne różnice pomiędzy „bogatymi, a biednymi mentalnie” według T. Harv’a:
Bogaci myślą: Tworzę swoje życie. Biedni myślą: Życie mi się przydarza.
– Bogaci grają o pieniądze tak, żeby wygrać. Biedni grają o pieniądze tak, żeby nie przegrać.
– Bogaci są zdeterminowani, żeby być bogaci. Biedni chcą być bogaci.
– Bogaci myślą na dużą skalę. Biedni myślą na małą skalę.
– Bogaci koncentrują się na szansach. Biedni koncentrują się na przeszkodach.
– Bogaci podziwiają innych bogatych. Biedni nie cierpią bogatych.
– Bogaci wiążą się z pozytywnie nastawionymi ludźmi, którzy odnoszą sukcesy. Biedni wiążą się z negatywnie nastawionymi ludźmi, którzy nie odnoszą sukcesów.
– Bogaci chętnie promują siebie i swoją wartość. Biedni myślą negatywnie o promocji i sprzedaży.
– Bogaci są więksi od swoich problemów. Biednych przerastają problemy.
– Bogaci nie mają problemu z przyjmowaniem. Biedni mają problemy z przyjmowaniem.
– Bogaci wolą wynagrodzenie za wyniki pracy. Biedni za czas pracy.
– Bogaci myślą: i to i to. Biedni myślą: albo to, albo to.
– Bogaci skupiają się na majątku netto. Biedni na dochodzie z pracy.
– Bogaci dobrze zarządzają swoimi pieniędzmi. Biedni nie potrafią zarządzać swoimi pieniędzmi.
– Bogaci dbają o to, żeby pieniądze ciężko na nich pracowały. Biedni ciężko pracują na swoje pieniądze.
– Bogaci działają pomimo lęku. Biednych powstrzymuje lęk.
Bogaci ciągle się uczą i rozwijają. Biedni uważają, że już wszystko wiedzą.

Jest to pigułka podsumowująca wartości zawarte w książce. Oczywiście zachęcam do jej przeczytania, ale jeśli dobrze przeanalizujesz to co chcę Ci przekazać będziesz pewny, że brak pieniędzy nie jest żadnym problemem, a jedynie wymówką biednych mentalnie. Twoja inwestycja niezależnie od firmy, w której chciałbyś zacząć w 99% nie przekroczy tysiąca złotych. Te pieniądze jesteś w stanie dorobić dosłownie w kilka – kilkanaście dni wypełniając ankiety, polecając konta bankowe, czy inne produkty i zarabiając na prowizji. Sposobów jest mnóstwo, podobnie jak wymówek, ale wybór należy do Ciebie! Zachęcam Cię do pozostawienia swoich przemyśleń na ten temat w komentarzu.

2 Replies to “Start w marketingu sieciowym, a brak pieniędzy? (4z90)”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *